Pravidelné informace ze světa nemovitostí Stačí zanechat e-mail a nic důležitého vám neuteče.
Přihlášením k odběru novínek nám udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

Rada z praxe: má smysl rekonstrukce bytu před prodejem?

Rada z praxe: má smysl rekonstrukce bytu před prodejem?

Zdroj obrázku: freepik.com

Za ty roky, co prodáváme a pronajímáme nemovitosti, můžeme s klidným svědomím říct, že dělat rekonstrukci před jejím prodejem nemá smysl. Rekonstrukce bytu bývá velmi nákladnou záležitostí a pokud plánujete prodej, nebudete chtít do nemovitosti investovat víc, než je nutné.

Proč se nevyplatí rekonstrukce před prodejem

Důvodů je hned několik:

  1. Rekonstrukci nikdy neprovedete tak, aby se výsledek líbil všem kupujícím. Každý máme jiný vkus, takže se s velkou pravděpodobností zájemcům o nemovitost nebude líbit barva dlaždiček, materiál podlahy nebo typ kuchyně.
  2. Vloženou investici do rekonstrukce při prodeji nezhodnotíte. Rozhodně neplatí, že byste si o sumu vloženou do rekonstrukce navýšili prodejní cenu.
  3. Bude vás to stát spoustu peněz a času, které nezúročíte. Nic z toho nezúročíte.

Tip: Jak prodat byt za 2 týdny.

Jak připravit byt na prodej

Mnohem lepší a finančně efektivnější je nerekonstruovaný byt na prodej připravit. Většinou stačí pár levných úkonů a dojem z nemovitosti je hned úplně jiný.

Kombinace těchto 5 drobností může zvýšit prodejní cenu vašeho bytu až o několik set tisíc:

  1. Byt vymalujte. Ideálně na bílo, protože bílé stěny evokují čistotu a zvětšují prostor.
  2. Těsně před prohlídkou rozsviťte světla. Prostor tak bude působit světleji a příjemněji.
  3. Před příchodem prvních potenciálních kupců pořádně vyvětrejte. Čerstvý svěží vzduch dělá zázraky.
  4. Ukliďte. Pokud v bytě bydlíte, je naprosto běžné, že je v interiéru provozní nepořádek. Na návštěvníky ale nepůsobí dobře, takže všechny povalující se věci ukliďte. Pokud v bytě už nebydlíte, určitě vyluxujte, vytřete a setřete prach z povrchů.
  5. Tajným tipem je před prohlídkou v bytě uvařit kávu. Její vůně totiž v lidech vyvolává pocit domácí pohody. A to, aby si kupující představil, jak ve vašem obýváku popíjí za pár týdnů kávu, je nyní žádoucí.

Efekt hotelového pokoje

Znáte ten pocit, když přijedete alespoň do průměrného hotelu, vejdete do pokoje a cítíte tu čistotu a vůni? Přestože ve stejné místnosti před vámi bydlely stovky hostů? Vy ale v tu chvíli vůbec nevnímáte, že jste v hotelu, naopak si užíváte pocit svobody, svěžesti a radosti.

Tomu se říká efekt hotelového pokoje a je to přesně ten pocit, který chcete, aby při prohlídce zažívali potenciální kupci vašeho bytu.

Tip: Jak probíhá prodej s CHIRŠ.

Chystáte se na prodej vaší nemovitosti a přemýšlíte, zda-li se do prodeje pustit na vlastní pěst nebo oslovit realitní kancelář?

Podívejte na recenze  od našich klientů, nebo si nás rovnou „otestujte“. Rezervujte si prohlídku a přijďte se podívat jak pracují realitní agenti CHIRŠ.

Přemýšlíte o prodeji nemovitosti? Rádi byste zjistili, jaké máte možnosti? Řekněte nám více, rádi se s vámi spojíme a nezávazně setkáme.

 

m2 (celé číslo bez mezer)

CHIRŠ se zavazuje chránit vaše informace. Budeme Vás kontaktovat pouze v důležitých případech, které jsou nezbytné pro poskytování služeb a jsou ve Vašem oprávněném zájmu.
Jsme GDPR ready.

Po stisknutí tlačítka „Odeslat“ Vás bude kontaktovat náš realitní poradce, aby s Vámi probral veškeré podrobnosti aby co nejlépe vyhodnotili Vaši situaci a dobře Vám poradil. Jsme na Vaší straně!
Více o našich službách

Souhlasím, aby společnost CHIRŠ realitní kanceláře jako správce osobních údajů shromažďovala a zpracovávala moji e-mailovou adresu za účelem poskytnutí informací ohledně odhadu ceny nemovitostí, vytvoření obchodní nabídky a zpětného kontaktu za účelem získání reference o kvalitě poskytnutých služeb.
  • zasílání marketingových a obchodních sdělení a nabízení služeb společnosti CHIRŠ realitní kanceláře, jakož i jakož i dalších osob ze sítě realitních kanceláří CHIRŠ, vyhodnocování klientských dat, včetně jejich profilování, vytváření obchodních statistik a poskytování marketingových informací.

Tento souhlas uděluji na dobu 3 let, nejdéle však do doby jeho odvolání. Beru na vědomí, že mám právo udělený souhlas kdykoliv odvolat.

Udělením tohoto souhlasu současně potvrzuji, že jsem se seznámil/seznámila se Zásadami zpracování a ochrany osobních údajů a se všemi právy, které mi v souvislosti se zpracováním osobních údajů náleží.



Datum zveřejnění: 16.04.2024